How to wear a jeans?



Dzisiaj post jakiego jeszcze nie było na moim blogu, czyli oprócz prawidłowo dopasowanej stylizacji, chciałam Wam pokazać jak można źle zestawić dobrze dobraną parę jeansów. Przygotowałam coś specjalnego wspólnie z marką ORSAY. Skomponowałam aż 3 stylizacje ze spodniami jeansowymi w roli głównej.

Nowa para jeansów to zdecydowany MUST HAVE na sezon jesienny - w nowej kolekcji ORSAY znajdziecie duży wybór modeli pasujący do wielu różnych sylwetek. Jeśli chodzi o moje typy to zdecydowałam się na jeansy girlfriend z ćwiekami, które mają wysoki stan co uwielbiam oraz jeansy skinny z przetarciami - idealnie dopasowane, optycznie wydłużają nogi. 


spodnie / jeans Orsay
golf / turtleneck Orsay
plecak / backpack Orsay
płaszcz / coat Orsay


spodnie / jeans Orsay
płaszcz / coat Orsay
koszula / shirt Orsay
plecak / backpack Orsay


spodnie / jeans Orsay
sweter / sweater Orsay
koszulka / t-shirt Orsay
płaszcz / coat Orsay
plecak / backpack Orsay
sneakers Orsay
botki / boots Orsay



1 komentarze