SUMMER

Witajcie kochani!
W związku z tym, że lato już coraz bliżej - postanowiłam oderwać się od nauki i przygotować dla Was szybki post. Skorzystałam ze sklepu milanoo.com, aby pokazać Wam to, co najodpowiedniejsze na tę porę roku. Przedstawie Wam moje typy na stroje kąpielowe, a po za tym kilka letnich zestawów.
Zapewne zauważyliście, że uwielbiam czerń, ale ostatnio królują u mnie pastele. Tak też będzie tego lata - pastele i sportowy szyk to trendy, które będą w tym sezonie motywem przewodnim w mojej garderobie.

                                           KLIK                                                        KLIK

                                         KLIK                                                          KLIK

                                       KLIK                                                             KLIK



                                         KLIK                                                         KLIK

                                         KLIK                                                        KLIK

                                          KLIK                                                         KLIK


Widzieliście mój wywiad w majowym AVANTI ? :)
Jeśli nie to szybciutko do kiosków po ostatnie egzemplarze! :)


7 komentarze

  1. wywiad widziałam , czytałam świetny jest ! ;-)

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjoooj - nie widziałam, kupię jutro specjalnie dla tego wywiadu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad czytałam, bardzo ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje kochana wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wybór !

    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza dwa stroje są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń