VISION

Cześć! Troszkę zwlekałam z założeniem bloga, miałam to w planach już rok temu. W związku z tym mam troszkę zaległych, oryginalnych i ciekawych stylizacji dla Was, którymi chciałabym się pochwalić :)
Oto pierwszy z nich, który stworzyłam na moją pierwszą w życiu profesjonalną sesję zdjęciową kiedy zaczynałam działania modelingowe :) Sesja odbyła się w częstochowskiej agencji modelek VISION models. Zobaczcie i oceńcie sami:



 pics by Dagmara Jarosik/VISION models
jacket Mexx / jewellery allegro / skirt New Look / glasses H&M / scarf New Look


Przy okazji pokażę Wam kilka pozostałych zdjęć z sesji:





3 komentarze

  1. jesteś bardzo śliczna, przydałaby Ci się jakaś fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa dziękuję :) zapraszam również na www.martika588.maxmodels.pl tam więcej zdjęć z moich sesji zdjęciowych :)

      Usuń
  2. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń