Mini Bistro

Cześć kochani! Parę tygodni temu dostałam gotowy już klip reklamowy dla restauracji MiniBistro :) Nagrywki odbywały się na przełomie czerwca/lipca 2012 więc duuużo czekania, ale już jest i jestem przeszczęśliwa z efektów :) Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)





Projekt powstał przy udziale :
w roli głównej zagrała : Marta Caban - maxmodels.pl/martika588.html
make-up, fryzura i stylizacja : Patrycja Furch - maxmodels.pl/negra183.html
pomysł i reżyseria : Mateusz Kłosowski i Marcin Janta
operator kamery i postprodukcja : Mateusz Kłosowski - maxmodels.pl/mati83.html
mateuszk83.digartfolio.pl

Po każdej sesji czy takim projekcie wychodzę z coraz większym bagażem doświadczeń i to mnie bardzo cieszy, bo to dowód, że się rozwijam. Dziękuję wszystkim uczestnikom projektu za zaangażowanie mojej osoby, za wspaniałą atmosferę podczas nagrywek oraz za te zdobyte, nowe doświadczenia :*

2 komentarze